Äggkastning 2

Angående vår obehagliga upplevelse på Valborgsmässoafton så har det uppmärksammats på många sätt. Dett fanns med på Dels Correns nätupplaga samt även Kvällspostens/Expressens nätupplaga. Och otaliga bloggar. Bland annat Sampes Blogg som till skillnad från oss tyckte det var väldigt komiskt. Efter diverse kommenterande på inlägget förstår jag hur han tänker (jag tror att det är en kille som har bloggen att döma av innehållet) och kan från en utomstående se viss komik. Jag tror att han innerst inne förstår oss också.

Kommentarer
Postat av: Sampe

Lite komiskt tyckte jag allt att det var. Men samtidigt förstår jag givetvis att det inte var så roligt upplevelse för er.
Hoppas att det gick lugnare till igår på nationaldagen!

2007-06-07 @ 19:52:59
URL: http://sampes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0