Snart slut på sommaren

Då var man tillbaka i bloggens värld. Jag har ju inte varit särskilt flitig på att skriva men nu sak jag se om jag kan bättra mig lite granna.

Precis hemkommen från orkesterlägret är man lite lyrisk efter årets resultat. Det känns lovande inför vårt spelår som kommer. Det finns en stor potential bland årets musikanter och det beror främst på att det finns ett stort intresse att spela tillsammans i en blåsorkester samt naturligtvis också en stor kunskap. Endast fyra st. medlemmar lämnar orkestern i år vilket gör att vi med lätthet kan behålla bra repertoar från föregående år.

De nya musikanterna är varmt välkomna i vår gemenskap.

ONE BAND, ONE SOUND!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0