Man är och förblir en klåpare

Ett citat som min lärare på Musikhögskolan ofta använde. Tyvärr lite jantelag över detta. Igår var jag dock en klant i allra högsta grad.

Till helgen skall vi till Örebro med Linköpings Skolmusikkår och Maja som var med tidigare har flyttat till Norge och ville följa med om hon kunde. Det var ömsesidigt. Det gick ju naturligtvis inte så vi bestämde förra veckan att vi skulle SMS-bomba henne för att få henne att ändra tillvaron. Det är här det börjar gå snett: Eftersom inte så många har hennes nya norska nummer så lovade jag att skicka ett grupp-SMS med nummer och tidpunkt för attacken. TYVÄRR hade jag glömt att ta bort föremålet från listan. Visserligen hennes svenska nummer men hon kör tydligen dubbelt.
Jag fick mig ett gott skratt och hon uppskattade hälsningarna. Särskilt som hon låg hemma i körtelfeber och mådde dåligt.
Så kan det gå, om inte haspen är på.

Kommentarer
Postat av: Mari L

Haha....så lätt hänt!! Fast det är ju tanken som räknas....eller hur? :-)

2007-05-30 @ 07:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0