Utmanad av remlester

Detta är reglerna: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Utmaningen antagen!

Här kommer 6 av mina underligheter:

1. Jag är omåttligt förtjust i svenska militäruniformer. Här kan man få sitt lystmäte med diskussioner och vackra bilder http://www.samlarforum.nu/viewforum.php?f=30&sid=e2379827ba549886e6a1dc7e61892f8e 

2. Många killar gillar tåg och blir nostalgiska. Det blir jag med fast inte över ånglok som de flesta.  Min favorit bland fordon på räls är det gamla härliga elloket med littera Da,

De nya färgsättningarna i blått, grönt och allehanda färger tycker jag är skit. Så här ska ett Rc-lok se ut


3. Jag tror på kosmiska krafter och att det finns en mening med allt som händer. Läs Maya-kalendern.

4. Jag spelar trombon. Hur kan man lita på en person vars instrument ändrar skepnad för varje ton den ska frambringa. På skånska heter det tydligen "runketuta" (Uttalas ounketeuda)

5. Jag kan inte få barn och det är jag glad för. Hade jag fått egna barn hade vi aldrig adopterat våra underbara tjejer.

6. är fint ;-) Inte så underligt men sant.


Vem jag ska utmana ännu vet jag inte. Känner inte så många bloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0